Karakter sorunu
4
●376
- 10-05-2014, 09:33:09dosyayı utf-8 bomsuz kaydetmen gerekiyor. Artı muhtemelen sql da latin veya türkçe karakter seti sorunlu dosyaları taşırken mi bu sorun çıktı. Neler yaptığını anlatırsan ona göre çözümler sunulabilir.thecoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2014, 11:23:44evet taşırken oldu database karakter setini değiştirdim yinede düzelmedi notepad le databese dosyasınımı bomsuz yapayım? ama yeni eklediğim yazılarda bozuk çıkıyor.kenanagkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2014, 12:42:53bakmak gerek hocam. Neyse taşıdınız nasıl taşıdınız. Bazen host bile sorun oluyor. Eğer tekrardan eski hosttan dosyaları alma şansınız varsa tekrar kopyalayın bence
- 10-05-2014, 14:46:51bencede hosttan oluyor free beleşkenanagkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle