dosyayı utf-8 bomsuz kaydetmen gerekiyor. Artı muhtemelen sql da latin veya türkçe karakter seti sorunlu dosyaları taşırken mi bu sorun çıktı. Neler yaptığını anlatırsan ona göre çözümler sunulabilir.
evet taşırken oldu database karakter setini değiştirdim yinede düzelmedi notepad le databese dosyasınımı bomsuz yapayım? ama yeni eklediğim yazılarda bozuk çıkıyor.