• 28-01-2008, 14:47:27
    #1
    Arkadaşlar sitemin sonuna admincp diil de başka bisi yazarak girmek istiyorum admin kontrol paneline.Nasıl bu yolu değiştiririm?
  • 28-01-2008, 14:55:04
    #2
    Kullandığınız forum sistemi Vbulletin ise ;

    Öncelikle Ftp'den Admincp ve Modcp klasörlerinin adını ne yapmak istiyorsanız ona göre değiştirin

    Değişiklikler yaptıkdan sonra config.php dosyasını açın;




    Alıntı

    $config['Misc']['admincpdir'] = 'admincp';
    $config['Misc']['modcpdir'] = 'modcp';
    olan bölümlerdeki admincp ve modcp dizin adlarını yeni dizin adınıza göre düzenleyin.
  • 28-01-2008, 14:57:42
    #3
    banada lazımdı sağol eline sağlık
  • 28-01-2008, 16:35:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    admincp adresinin değiştirilmesi sitenin güvenliğini artıran sebeplerden birisidir arkadaşlar

    Ben açıkcası admincp olarak kullanmıyorum , HideSystem nickli bi arkadaşım vardı , onunla bi forum kurmuştuk panelin adresini değiştirmiştik , cpanelden bi de şifrelemiştik
  • 28-01-2008, 16:37:48
    #5
    Bence en güzeli admincp extra bir şife daha koymak.. hem yolunu değiştirmek hem şifre koymakta fena fikir sayılmaz mesala..
  • 28-01-2008, 19:33:33
    #6
    teşekkür ederim
  • 27-06-2009, 12:25:20
    #7
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence en güzeli admincp extra bir şife daha koymak.. hem yolunu değiştirmek hem şifre koymakta fena fikir sayılmaz mesala..
    Hocam peki nasıl extra şifre koyabililiriz .
  • 28-06-2009, 14:25:38
    #8
    "hoca admincp diye bi fake sayfa yapsana hem saldıracak ve girecek lamerlerin önlemini alır şifrelerinede el koyarsın" nasıl fikir ama
  • 18-09-2015, 02:25:28
    #9
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığınız forum sistemi Vbulletin ise ;

    Öncelikle Ftp'den Admincp ve Modcp klasörlerinin adını ne yapmak istiyorsanız ona göre değiştirin

    Değişiklikler yaptıkdan sonra config.php dosyasını açın;




    olan bölümlerdeki admincp ve modcp dizin adlarını yeni dizin adınıza göre düzenleyin.
    config içeriğini ellemeden yaptım gayet iyi çalışıyor configiçerisinden de aynı şekilde değiştirince bütün uygulamalar hata veriyor malesef.. Pardon Eski Konuymuş ))