Kullandığınız forum sistemi Vbulletin ise ;
Öncelikle Ftp'den Admincp ve Modcp klasörlerinin adını ne yapmak istiyorsanız ona göre değiştirin
Değişiklikler yaptıkdan sonra config.php dosyasını açın;
olan bölümlerdeki admincp ve modcp dizin adlarını yeni dizin adınıza göre düzenleyin.
config içeriğini ellemeden yaptım gayet iyi çalışıyor configiçerisinden de aynı şekilde değiştirince bütün uygulamalar hata veriyor malesef.. Pardon Eski Konuymuş

))