• 09-03-2014, 13:15:23
    #1
    Ufak tefek işleri kaldı Kullandığım tema Black&White

    http://otokaplama.com.tr/
  • 10-03-2014, 23:59:02
    #2
    way canını hiç yorum gelmemiş ilğinç
  • 11-03-2014, 00:02:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel yapmışsınız görsellik ön planda olmuş
  • 11-03-2014, 01:04:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Görsellik güzel ama yükleme süresi çok uzun, normalde google üzerinden gelsem çoktan sekmeyi kapatırdım.

    Bilginize.
  • 11-03-2014, 01:13:42
    #5
    site görünüm olarak güzel olmuş. yalnız yavaş açılıyor bırde menulere tıklayınca sayfa gec gelıyor. bılgınız olsun.
  • 14-03-2014, 16:01:22
    #6
    Çok yavaş açılıyor
  • 14-03-2014, 17:27:59
    #7
    ewt hocalar fimanın seçtiği host firmasından dolayı malesef
  • 14-03-2014, 19:41:17
    #8
    elinize sağlık güzel olmuş . bu hostla olmaz ama gelen yorumlardan da belli ediyor kendini. iyi çalışmalar
  • 15-03-2014, 17:25:07
    #9
    Tasarım güzel olmuş host işinide çözseniz iyi olur