• 15-03-2014, 17:30:00
    #10
    Tasarım süper desek yeridir
  • 15-03-2014, 21:45:14
    #11
    eywallah hocalar firmaya host teklifi yaptım bakalım kısmet
  • 15-03-2014, 23:05:04
    #12
    Tasarım tarayıcı da baktığımda süper Fakat ; mesela; Nokia 920 ile hiç siteyi görüntülediniz mi ? ya da Blackberry z10 ile.. Bence; mobil telefonlar için de, siteleri ekran görüntüsü bakımından kontrol etmek de fayda var (.
  • 24-03-2014, 14:55:38
    #13
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım tarayıcı da baktığımda süper Fakat ; mesela; Nokia 920 ile hiç siteyi görüntülediniz mi ? ya da Blackberry z10 ile.. Bence; mobil telefonlar için de, siteleri ekran görüntüsü bakımından kontrol etmek de fayda var (.
    doğru hocam ancak bu firma için mobil pek önemli değildi