Tasarım tarayıcı da baktığımda süper Fakat ; mesela; Nokia 920 ile hiç siteyi görüntülediniz mi ? ya da Blackberry z10 ile.. Bence; mobil telefonlar için de, siteleri ekran görüntüsü bakımından kontrol etmek de fayda var (.
Tasarım tarayıcı da baktığımda süper Fakat ; mesela; Nokia 920 ile hiç siteyi görüntülediniz mi ? ya da Blackberry z10 ile.. Bence; mobil telefonlar için de, siteleri ekran görüntüsü bakımından kontrol etmek de fayda var (.
doğru hocam ancak bu firma için mobil pek önemli değildi