Hepimiz omegle, chatrandom tarzı siteleri biliyoruz.
700 TL den aşşağı fiyat veren yok ya da bana öyle denk geldi.
Bunun yapımı bu kadar mı zor ki bu kadar fiyat isteniyor ?
Sonuçta tek sayfalık birşey.
İşin içinde olan birisi anlatabilirmi bana gerçekten kafamı kurcalıyor
Biz yapamazmıyız böyle bişeyi