Konu
Bu scriptler neden pahalı (omegle tipi)
20-02-2014, 13:08:17
#3
Hobbaa
Üyeliği durduruldu
benim anlamadığım şey, kos koca özel 0 yapım 7-8 sayfa firma scriptleri o kadar para ediyor. bazıları etmiyor bile satanları görüyorz 200 falan. bu tek sayfa 700 tl isteniyor. nedeni ne zor olan kısmı ne onu çözemedim