• 02-01-2014, 11:41:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İyi günler.

    Benim epostama şifremi unuttum gelmiyor networksolutions da deli olıcam ama info mesajları gelmiş 1 2 yada3 ay önce baktım ama şifremi geri alamıyorum acil yardım :/
  • 09-01-2014, 21:05:20
    #2
    aynı sorun bende de var, az önce gireyim dedim id aklımda olmayınca sıfırlıyayım dedim mail gönderdik diyor ama kaç kez denedim tık yok.

    Edit :
    Adamlara mail attım, mail gelmiyor diye, mailiniz tarafımıza ulaştı maili geldi...
    Olaya bak ya...
  • 10-01-2014, 21:18:22
    #3
    NS'da sorun var sizle ilgisi yok mail attıysanız geri dönüşyapacaklardır. İngilizcede sorun yaşıyorsanız yazabilirim yerinize


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 10-01-2014, 21:19:57
    #4
    bir transfer kodu istedim 1 hafta sonra geldi
  • 10-01-2014, 23:04:40
    #5
    TRGEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi günler.

    Benim epostama şifremi unuttum gelmiyor networksolutions da deli olıcam ama info mesajları gelmiş 1 2 yada3 ay önce baktım ama şifremi geri alamıyorum acil yardım :/
    Şifremi unuttuğum için istekde bulundum gelene kadar kendim hatırladım.Allah yardımcın olsun
  • 11-01-2014, 08:45:09
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ByAsLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şifremi unuttuğum için istekde bulundum gelene kadar kendim hatırladım.Allah yardımcın olsun
    Az önce deneme yaptım direk mail geldi. Mail sunucuları ile alakalı da olabilir. Gmail kullanıyorum bu arada.