aynı sorun bende de var, az önce gireyim dedim id aklımda olmayınca sıfırlıyayım dedim mail gönderdik diyor ama kaç kez denedim tık yok.

Edit :
Adamlara mail attım, mail gelmiyor diye, mailiniz tarafımıza ulaştı maili geldi...
Olaya bak ya...