• 12-11-2013, 16:56:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar Merhaba. Yeni bir proje için dışarıda ve iç mekanlarda çekim yapacağım. Yalnız çekim yapacağım makine mikrofon desteklemiyor. E uzak mesafeden makine iyi ses performansı vermiyor.

    Bende bu sorunu şöyle çözmeyi düşündüm.

    Ses kayıt cihazına mikrofon bağlayıp sesi harici olarak saklamayı sonra video ile birleştirmeyi düşündüm.


    Sizce böyle bir şey olur mu ? Olursa nasıl yapabilirim ?
  • 14-11-2013, 02:12:10
    #2
    Reveloper
    Merhaba,

    ProShow Gold

    öneririm
  • 14-11-2013, 22:13:02
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Windows Movie Maker işinizi görür
  • 15-11-2013, 01:30:31
    #4
    Bencede Windows Movie Maker Dogru Karar ..
  • 15-11-2013, 11:47:57
    #5
    sony vegas ta işinizi görür, effct de ekleyebilirsin.