Arkadaşlar Merhaba. Yeni bir proje için dışarıda ve iç mekanlarda çekim yapacağım. Yalnız çekim yapacağım makine mikrofon desteklemiyor. E uzak mesafeden makine iyi ses performansı vermiyor.

Bende bu sorunu şöyle çözmeyi düşündüm.

Ses kayıt cihazına mikrofon bağlayıp sesi harici olarak saklamayı sonra video ile birleştirmeyi düşündüm.


Sizce böyle bir şey olur mu ? Olursa nasıl yapabilirim ?