• 09-11-2013, 23:50:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım sadece font kullandınız ama başlangıç için güzel dizayn etmişsiniz.
    Bazen fontlar bile yeterli olabiliyor çalışmalarda.
  • 10-11-2013, 00:55:45
    #11


    Bu şekilde bi düzenlemem oldu değerli yorumlarınız için teşekkürler
  • 10-11-2013, 01:57:52
    #12
    BydlL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bu şekilde bi düzenlemem oldu değerli yorumlarınız için teşekkürler
    .com kısmı bozmuş bence,RAMBEY'in sağına yukarıdan aşağıya olacak şekilde .Com yazsaydnız yazının enine sığacak şekilde daaha tatlı dururdu,Com sırıtmış,heleki M'de olan bold
    • BydlL
    BydlL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-11-2013, 12:33:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ooo yeahh yeee eee uhhh" bunu sevdim