Sanırım sadece font kullandınız ama başlangıç için güzel dizayn etmişsiniz.
Bazen fontlar bile yeterli olabiliyor çalışmalarda.
Logo Çalışmam Yorum Lütfen :)
12
●818
- 10-11-2013, 01:57:52.com kısmı bozmuş bence,RAMBEY'in sağına yukarıdan aşağıya olacak şekilde .Com yazsaydnız yazının enine sığacak şekilde daaha tatlı dururdu,Com sırıtmış,heleki M'de olan boldBydlL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
