BydlL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bu şekilde bi düzenlemem oldu değerli yorumlarınız için teşekkürler
.com kısmı bozmuş bence,RAMBEY'in sağına yukarıdan aşağıya olacak şekilde .Com yazsaydnız yazının enine sığacak şekilde daaha tatlı dururdu,Com sırıtmış,heleki M'de olan bold