Konu
Logo Çalışmam Yorum Lütfen :)
10-11-2013, 01:57:52
#12
Misafir
BydlL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu şekilde bi düzenlemem oldu değerli yorumlarınız için teşekkürler
.com kısmı bozmuş bence,RAMBEY'in sağına yukarıdan aşağıya olacak şekilde .Com yazsaydnız yazının enine sığacak şekilde daaha tatlı dururdu,Com sırıtmış,heleki M'de olan bold