1-payu ile çalışmak için sepet sistemi olan bır yazılım kullanman gerekli
2-Tek banka posu için 35 TL ciavrı
3-6 banka posunu kullanmak istiyorsanda 65 civarı aylık odeme yapman gerekli
4-ayrıca sattıgın urun basına %3 civarı satış komisyonu ödersin
Gerekli belgeleri eksiksiz yolla 2-3 hafta içinde onayı alırsınız.. Aklıma gelenler bunlar
payu ile çalışanlar
13
●2.603
- 24-09-2013, 01:44:22
- 26-09-2013, 06:54:52Üyeliği durdurulduEskiden çalışıyordum, bütün poslar tek çekim ve taksit için 50 Lira + kdv'idi. Eğer şirket varsa ve ticari sicilinde bir problem olmazsa direk veriyorlar. Payu modulu kurulumu ile verilen bilgiler giriliyor ve direk aktif oluyor. Ben google ve payu ortak seminerine gitmiştim, kullanıcılarına arada böyle seminerler ve anlaşmalar ile müşterilerine fırsatlar sunuyorlar. Ben tavsiye ederim banka ile blokeli çalışmaktansa payu ile haftalık paranı almak çok mantıklı eğer büyük işletme değilsen. Şimdiden kolay gelsin.
- 12-03-2018, 09:04:20Merhaba, Wix'in Türkiye'de sanal mağaza ve e ticaret kullanıcıları için Payu sistemi ödeme alma yöntemleri şu şekilde güncellenmiştir. 2018 yılı için güncel yöntem budur https://www.wixsitekur.net/wix-site-...kinda-detaylar
Teşekkürler