Eskiden çalışıyordum, bütün poslar tek çekim ve taksit için 50 Lira + kdv'idi. Eğer şirket varsa ve ticari sicilinde bir problem olmazsa direk veriyorlar. Payu modulu kurulumu ile verilen bilgiler giriliyor ve direk aktif oluyor. Ben google ve payu ortak seminerine gitmiştim, kullanıcılarına arada böyle seminerler ve anlaşmalar ile müşterilerine fırsatlar sunuyorlar. Ben tavsiye ederim banka ile blokeli çalışmaktansa payu ile haftalık paranı almak çok mantıklı eğer büyük işletme değilsen. Şimdiden kolay gelsin.