• 31-07-2013, 17:03:40
    #28
    Üyeliği durduruldu
    saygilihosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zamanlar 18 yaşından küçük olduğum için çocuk mahkemesinde yargılanmıştım.Karşı tarafın sadece avukat parasını ödemiştim
    Peki yazı bunun aynısı mıydı?
  • 31-07-2013, 17:06:00
    #29
    perseus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki yazı bunun aynısı mıydı?
    aynısı değil hocam
  • 31-07-2013, 17:09:44
    #30
    Üyeliği durduruldu
    saygilihosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısı değil hocam
    Hmm korkuttun bak şimdi. Kötü oldu bu iş.
  • 31-07-2013, 17:11:28
    #31
    Edit
  • 31-07-2013, 17:14:33
    #32
    perseus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmm korkuttun bak şimdi. Kötü oldu bu iş.
    benim lig tvdi zaten mahkemeye verdikleri zaman mail olarak savcılıga suc duyurusu yaptık falan diyor
  • 31-07-2013, 17:17:01
    #33
    Üyeliği durduruldu
    sana bir pm yolladım işine yarayacaktır.