saygilihosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zamanlar 18 yaşından küçük olduğum için çocuk mahkemesinde yargılanmıştım.Karşı tarafın sadece avukat parasını ödemiştim
Peki yazı bunun aynısı mıydı?