Merhaba arkadaşlar bir iki soru sormak istiyorum ben bir veri merkezi oluşturmak istiyorum yani kendime özel dosya ve programları bir yerde depolamak istiyorum 1 tb gibi bir alanın olması lazım ve internetin olduğu her yerden ulaşmak istiyorum lakin dosyalarım kişisel dosyalar oldugundan başkalarının bakmasını istemiyorum bunun için nasıl bir sistemin olması gerekiyor yardımcı olabilirmisiniz
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:29:29 -->-> Daha önceki mesaj 15:52:45 --
kimsenin bir fikri yok galiba
Veri Deposu Oluşturma Yardım.
8
●515
- 28-05-2013, 13:20:47Üyeliği durdurulduKendi Pcnizde Tutabilirsiniz Teamwiever Tarzı Programla Bağlanabilirsiniz
Vps Kiralayabilirsiniz ( Maliyetli Olacaktır. )
Yada BURADA ki Ünitelerden Satın Alabilirsiniz - 28-05-2013, 15:07:48Dropbox
Google drive
Yandex disk
Türevleri mevcut ancak bu 3 u tam aradığın şey.
GT-N7100 cihazımdan gönderildi