Merhaba arkadaşlar bir iki soru sormak istiyorum ben bir veri merkezi oluşturmak istiyorum yani kendime özel dosya ve programları bir yerde depolamak istiyorum 1 tb gibi bir alanın olması lazım ve internetin olduğu her yerden ulaşmak istiyorum lakin dosyalarım kişisel dosyalar oldugundan başkalarının bakmasını istemiyorum bunun için nasıl bir sistemin olması gerekiyor yardımcı olabilirmisiniz
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:29:29 -->-> Daha önceki mesaj 15:52:45 --
kimsenin bir fikri yok galiba