vb 3.6.8 e forumun alt kismina toplist eklemek istedim,biraz arastirdim genelde söyle birseyden bahsediliyor :
FORUMHOME Adlı Template yi Aç Şu Kodu Bul
PHP- Kodu:
$footer
vs...
ama ben sitemin pc'deki yedegini altüst ettim ne forumhome bulabildim nede footer kodunu allahaskina nasil yapabilirim sunu bir anlatirmisiniz arkadaslar ?
su olayi bir cözebilsem...
2
●455
- 01-12-2007, 18:56:26Eposta Aktivasyonu Gerekmekteadmin panelinden tema düzenle bölümünden girdikten sonra " footer " adlı bölüme gir dene yedekle uğraşma bence böylesi daha mantıklı olmazsa admin paneli kapatmazsın geri diyip yapıştırdığın kodları silersin footer adlı bölümden oluyodu yanlış hatırlamıosam denemesini yapardım ama forumum göçtü
- 01-12-2007, 19:50:15admincp/stiller ve tamalar/ kullandığın temanın yanındaki <<>> butonu
orada footer var toplist kodlarını footeri açıp en alta ekle forumhome de footerin üstünde olması lazım.
vBulletin bölümüne açsan çok daha güzel olurdu