admin panelinden tema düzenle bölümünden girdikten sonra " footer " adlı bölüme gir dene yedekle uğraşma bence böylesi daha mantıklı olmazsa admin paneli kapatmazsın geri diyip yapıştırdığın kodları silersin footer adlı bölümden oluyodu yanlış hatırlamıosam denemesini yapardım ama forumum göçtü