PsdBul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vbulletin 3.x nulled kullanmak
13
●1.321
- 11-04-2013, 18:17:57Bilgi için teşekkürler hocam.XFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2013, 09:54:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Lisanssız dosyalarda işin ehli tarafından temizlenmemişse mutlaka shell yada zararlı başka bir dosya oluyor ne yazıkki . Benim başıma geldi ve anlayışlı bir host firmasıyla çalışmış olmama bir kez daha sevindim
saolsunlar gerekli işlemleride yaparak temizlememe yardımcı oldular.
Bence önce Mybb ile forumunuzu açın, belirli bir seviyeye geldikten sonra küçük bir destek alarak forumunuzu lisanslı VB ye geçirirsiniz, en temizi bu olur kanımca
saolsunlar gerekli işlemleride yaparak temizlememe yardımcı oldular.