• 11-04-2013, 18:10:08
    #10
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum belirli bir seviyeye ulaşana kadar birşey demezler. belli bir süre sonra zaten gelir elde ettiğinizde alırsınız.
    Şuanda öyle düşünüyorum
  • 11-04-2013, 18:14:46
    #11
    Lisans almassanız dosyalarınız hergün bozulur. Sitenin yavaş yavaş eriyip kül olduğunu görürsünüz.
  • 11-04-2013, 18:17:57
    #12
    XFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans almassanız dosyalarınız hergün bozulur. Sitenin yavaş yavaş eriyip kül olduğunu görürsünüz.
    Bilgi için teşekkürler hocam.
  • 13-04-2013, 16:42:35
    #13
    Forum yerine wordpress kullanabilirsiniz aslında blog tarzında bir tema ile.
  • 18-04-2013, 09:54:30
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lisanssız dosyalarda işin ehli tarafından temizlenmemişse mutlaka shell yada zararlı başka bir dosya oluyor ne yazıkki . Benim başıma geldi ve anlayışlı bir host firmasıyla çalışmış olmama bir kez daha sevindim saolsunlar gerekli işlemleride yaparak temizlememe yardımcı oldular.

    Bence önce Mybb ile forumunuzu açın, belirli bir seviyeye geldikten sonra küçük bir destek alarak forumunuzu lisanslı VB ye geçirirsiniz, en temizi bu olur kanımca