Lisanssız dosyalarda işin ehli tarafından temizlenmemişse mutlaka shell yada zararlı başka bir dosya oluyor ne yazıkki . Benim başıma geldi ve anlayışlı bir host firmasıyla çalışmış olmama bir kez daha sevindim saolsunlar gerekli işlemleride yaparak temizlememe yardımcı oldular.

Bence önce Mybb ile forumunuzu açın, belirli bir seviyeye geldikten sonra küçük bir destek alarak forumunuzu lisanslı VB ye geçirirsiniz, en temizi bu olur kanımca