Selamu aleykum kolay gelsin herkese. Ustalar mybb kurulu sitemin kısa bir zaman önce hostingi bitmişti. Allahtan biraz önceden alınma yedegim vardı simdi tekrar acmak istiyorum sitemi nasıl olucak bilmiyorum. Site falan kurdum cokca eklenti falan da ama bu ilk olucak izlicegim adımları bilmiyorum. Elimde tar.gz yedegim simdi neler yapıcam bir yardımcı olsanız konuyu anlatan bir link vs. bişi varsa video veya resim olursa cok güzel olur.
Herkese kolay gelsin. Yardımlarınız için simdiden
Yedekten Site Kurma
9
●1.421
- 29-03-2013, 20:36:22full yedek alıyorsan zaten otomatik database yedeğinide alıyordur, şıkıştırılmıs dosyayı açtığında içinden ftp yedeklerin ve database yedeği çıkar
- 29-03-2013, 20:46:03Üyeliği durdurulduÖzel mesaj atar mısınızTekkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2013, 21:02:55Evet o dosyaları cıkarıp gerektigi sekilde attım ftpden sonra ne yapıcam iste orası var phpmyadmine falan gir dediler nasıl gircem bir bilsemdenizcaptain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel mesaj atıldı.canberk123can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:02:55 -->-> Daha önceki mesaj 20:57:13 --
Ftp den yedegi attım. Aynı database ve sifre olusturdum asagıdaki gibi geliyor site simde ne yapıcam acaba?