• 29-03-2013, 13:47:59
    #1
    Selamu aleykum kolay gelsin herkese. Ustalar mybb kurulu sitemin kısa bir zaman önce hostingi bitmişti. Allahtan biraz önceden alınma yedegim vardı simdi tekrar acmak istiyorum sitemi nasıl olucak bilmiyorum. Site falan kurdum cokca eklenti falan da ama bu ilk olucak izlicegim adımları bilmiyorum. Elimde tar.gz yedegim simdi neler yapıcam bir yardımcı olsanız konuyu anlatan bir link vs. bişi varsa video veya resim olursa cok güzel olur.

    Herkese kolay gelsin. Yardımlarınız için simdiden
  • 29-03-2013, 13:51:36
    #2
    Elinizdeki mevcut yedeği hosting firmasına iletirseniz onlar kurarlar hocam.
  • 29-03-2013, 13:56:56
    #3
    veri tabanı yedeği yoksa işin zor
  • 29-03-2013, 20:24:28
    #4
    Valla hep hosta baglanıp full yedek alıyodum. Benim bildigim full yedek olması lazım yokmu yardımcı olabilecek sadec host firması degiştirdim. Domain vs. aynı
  • 29-03-2013, 20:36:22
    #5
    full yedek alıyorsan zaten otomatik database yedeğinide alıyordur, şıkıştırılmıs dosyayı açtığında içinden ftp yedeklerin ve database yedeği çıkar
  • 29-03-2013, 20:46:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tekkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamu aleykum kolay gelsin herkese. Ustalar mybb kurulu sitemin kısa bir zaman önce hostingi bitmişti. Allahtan biraz önceden alınma yedegim vardı simdi tekrar acmak istiyorum sitemi nasıl olucak bilmiyorum. Site falan kurdum cokca eklenti falan da ama bu ilk olucak izlicegim adımları bilmiyorum. Elimde tar.gz yedegim simdi neler yapıcam bir yardımcı olsanız konuyu anlatan bir link vs. bişi varsa video veya resim olursa cok güzel olur.

    Herkese kolay gelsin. Yardımlarınız için simdiden
    Özel mesaj atar mısınız
  • 29-03-2013, 21:02:55
    #7
    denizcaptain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    full yedek alıyorsan zaten otomatik database yedeğinide alıyordur, şıkıştırılmıs dosyayı açtığında içinden ftp yedeklerin ve database yedeği çıkar
    Evet o dosyaları cıkarıp gerektigi sekilde attım ftpden sonra ne yapıcam iste orası var phpmyadmine falan gir dediler nasıl gircem bir bilsem

    canberk123can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj atar mısınız
    Özel mesaj atıldı.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:02:55 -->-> Daha önceki mesaj 20:57:13 --

    Ftp den yedegi attım. Aynı database ve sifre olusturdum asagıdaki gibi geliyor site simde ne yapıcam acaba?

  • 16-04-2013, 15:22:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sanırım bir hata bu hata vermiş
  • 16-04-2013, 15:28:00
    #9
    cPanel'den alınmış tam yedeğiniz var ise, yeni geçtiğiniz hosting firması da cPanel kullanıyor ise tam yedeğin adresini firmaya bildirerek kurmalarını rica edebilirsiniz. Yedekten kurulumu ücretsiz olarak yapabilecekleri gibi, ücret de talep edebilirler.