full yedek alıyorsan zaten otomatik database yedeğinide alıyordur, şıkıştırılmıs dosyayı açtığında içinden ftp yedeklerin ve database yedeği çıkar
Evet o dosyaları cıkarıp gerektigi sekilde attım ftpden sonra ne yapıcam iste orası var phpmyadmine falan gir dediler nasıl gircem bir bilsem
Özel mesaj atıldı.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:02:55 -->-> Daha önceki mesaj 20:57:13 --
Ftp den yedegi attım. Aynı database ve sifre olusturdum asagıdaki gibi geliyor site simde ne yapıcam acaba?