Merhabalar arkadaşlar,
Şu aşamada 20 bin tl ve önümüzdeki 2-3 ay içerisinde tekrar 20 bin tl olmak üzere 2 part şeklinde elimdeki parayı değerlendirmek istiyorum.
Sadece 20 bin tl'ye sahip olduğumu düşünürseniz ne tavsiye edersiniz.
Altın alma yönündeyim fakat bunun zamanını falan hiç bilmiyorum.
Ek olarak altın alırsam,yaklaşık 3 sene hiç dokunmayabilirim.
Faizsiz tüm önerilerinizi bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler.
20 Bin TL - Öneri?
10
●1.782
- 20-12-2012, 23:28:29Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArsa olayı altından çok daha uzun sürede kar getirir diye düşünüyorum.ers0be adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani Allah'tan birşey olmazsa maksimum 3-4 sene içerisinde bu parayı harcamam gerekecek.
Hocam,bank asyada var sanırsam katılma hesabı. Altından farkı nedir bunun? Ve bana ne gibi bir getirisi olur? Mesela 20 bin tl üzerinden konuşursak?mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O beni aşar hocam.CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum yapan herkese ilgisi için çok teşekkür ederim. - 20-12-2012, 23:37:35Türkiye'de 4 katılım bankası var:_taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bank Asya
Türkiye Finans
Kuveyt Türk
Albaraka
Bunlarda katılma hesabı açanların fonları toplanıyor ve bu fonlarla iş yapılıyor. Sonra da bu işlerden elde edilen kârlar (zararlar), kâr (zarar) paylaşım oranına göre dağıtılıyor. Kâr garantisi yok, zarar da edilebilir. Getiri oranlarına bakıldığında da -hayatın gerçeklerinden dolayı- mevduat bankalarının faiz oranlarına yakın getiriler gözleniyor. Yıllık vadede net %6 gibi diyebiliriz sanırım. Aylık için bunu 12'ye bölebilirsin. - 21-12-2012, 00:10:31Anladım hocam çok teşekkürler.mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla o siteleri ben bulamıyorum herhalde hocam,bir türlü denk gelemedim ( :t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle