Merhabalar arkadaşlar,
Şu aşamada 20 bin tl ve önümüzdeki 2-3 ay içerisinde tekrar 20 bin tl olmak üzere 2 part şeklinde elimdeki parayı değerlendirmek istiyorum.
Sadece 20 bin tl'ye sahip olduğumu düşünürseniz ne tavsiye edersiniz.
Altın alma yönündeyim fakat bunun zamanını falan hiç bilmiyorum.
Ek olarak altın alırsam,yaklaşık 3 sene hiç dokunmayabilirim.
Faizsiz tüm önerilerinizi bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler.