Merhabalar arkadaşlar,

Şu aşamada 20 bin tl ve önümüzdeki 2-3 ay içerisinde tekrar 20 bin tl olmak üzere 2 part şeklinde elimdeki parayı değerlendirmek istiyorum.

Sadece 20 bin tl'ye sahip olduğumu düşünürseniz ne tavsiye edersiniz.

Altın alma yönündeyim fakat bunun zamanını falan hiç bilmiyorum.
Ek olarak altın alırsam,yaklaşık 3 sene hiç dokunmayabilirim.

Faizsiz tüm önerilerinizi bekliyorum.

Şimdiden teşekkürler.