• 17-12-2012, 01:39:03
    #1
    Arkadaşlar Kosgeb ve benzeri kurumlar hakkında hiçbir bilgim yok siteden kopyala yapıştır yapacak arkadaşlara teşekkür ederim fakat uğraşmayın anlayamadım ben orayı.


    Bir medya ajansı niyetim var,12.000 tl kadar nakitim var ve incelediğim kadarıyla ajans vs açmak devlet memurları sınıfında bize serbest.Bu nakiti hiç karıştırmadan hibe destek programlarından destek alabilirmiyim?

    Nasıl olur ne yapabilirim kısaca anlatabilecek varmı bana bunu?
  • 17-12-2012, 02:08:28
    #2
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    Medya ajansi acip ne is yapacaksiniz? İlk once kursa gitmeniz gerekiyor. Kursu tamamladiktan sonra sirket aciyorsunuz. Sirket acma masraflariniz 2,3 ay sonra kosgeb tarafindan size geri odeniyor. Ardindan 5,6 ay icindede krediniz veriliyor. Eskiden bu islemler cok kolaydi fakat haksiz kullanimlar oldugu icin isi cok zorlastirdilar.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 17-12-2012, 14:48:58
    #3
    YRG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Medya ajansi acip ne is yapacaksiniz? İlk once kursa gitmeniz gerekiyor. Kursu tamamladiktan sonra sirket aciyorsunuz. Sirket acma masraflariniz 2,3 ay sonra kosgeb tarafindan size geri odeniyor. Ardindan 5,6 ay icindede krediniz veriliyor. Eskiden bu islemler cok kolaydi fakat haksiz kullanimlar oldugu icin isi cok zorlastirdilar.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Teşekkürler,Medya ajansından kastım sosyal medya ajansı.