Arkadaşlar Kosgeb ve benzeri kurumlar hakkında hiçbir bilgim yok siteden kopyala yapıştır yapacak arkadaşlara teşekkür ederim fakat uğraşmayın anlayamadım ben orayı.
Bir medya ajansı niyetim var,12.000 tl kadar nakitim var ve incelediğim kadarıyla ajans vs açmak devlet memurları sınıfında bize serbest.Bu nakiti hiç karıştırmadan hibe destek programlarından destek alabilirmiyim?
Nasıl olur ne yapabilirim kısaca anlatabilecek varmı bana bunu?