• 24-08-2012, 01:50:31
    #10
    ben doların artacağı konusuna katılmıyorum.

    cari açık seviyeleri geçen yılın sonlarına göre azalmış durumdaydı en son gördüğüm kadarıyla.
  • 24-08-2012, 01:54:42
    #11
    Fed başkanı geçtiğimiz günlerde parasal genişleme yaşanabilir q3 gelebilir dedi aylardır yerinde sayan altında bu yüzden hareketlenme oldu.
    Dediği gibi q3 gelirse eğer altın daha da çıkacaktır.

    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin şakası bir yana, ben konu sahibine her bir öngörü için "neden" diye sormak isterim. Mesela neden altın aylardır yerinden kıpırdamazken hareketlenmeye başladı, neden yerinde saymayacak?

    Hem $/ hem de altının onsu nasıl yükselecek?

    Hem borsa hem dolar hem altın nasıl artacak? Neden artacak?

    "Olta benim oltam, sana ne birader!" diyebilirsin ama ben de iyiniyetliyim arkadaşım, balık tuttuğunu görmek beni memnun eder.
  • 25-08-2012, 13:15:54
    #12
    Ben ekim gibi dolardada bir artış bekliyorum
  • 30-08-2012, 15:53:12
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın deme abi bana 2 bin liralık aldım gram başı 98 liraya 91 e satmak zorunda kaldım anasını satim!

    140 tl zarar 1 aya varmadan !
    senin gene iyi ben fiyatı en yüksekden almışım çeyrek 180 ken 10 tane aldım şuan zarardayım ama bekliyorum
  • 07-09-2012, 16:25:55
    #14
    konu sahibi arkadaş dedikleri yavaş yavaş oluyor : )

    ONS : 1.728,60

    92 küsürden aldık 100 oldu satalımmı uzmanlar : )
  • 07-09-2012, 19:07:17
    #15
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahibi arkadaş dedikleri yavaş yavaş oluyor : )

    ONS : 1.728,60

    92 küsürden aldık 100 oldu satalımmı uzmanlar : )
    Bir süre daha beklemeni öneririm, mevcut durum üzerine 107-108 e kadar çıkış olacağını düşünüyorum bir ay içerisinde.