ben doların artacağı konusuna katılmıyorum.
cari açık seviyeleri geçen yılın sonlarına göre azalmış durumdaydı en son gördüğüm kadarıyla.
Altın vuruş volume 2
14
●1.886
- 24-08-2012, 01:54:42Fed başkanı geçtiğimiz günlerde parasal genişleme yaşanabilir q3 gelebilir dedi aylardır yerinde sayan altında bu yüzden hareketlenme oldu.
Dediği gibi q3 gelirse eğer altın daha da çıkacaktır.
mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-08-2012, 15:53:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.senin gene iyi ben fiyatı en yüksekden almışım çeyrek 180 ken 10 tane aldım şuan zarardayım ama bekliyorumMurat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2012, 19:07:17Üyeliği durdurulduBir süre daha beklemeni öneririm, mevcut durum üzerine 107-108 e kadar çıkış olacağını düşünüyorum bir ay içerisinde.JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem de altının onsu nasıl yükselecek?