Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın deme abi bana 2 bin liralık aldım gram başı 98 liraya 91 e satmak zorunda kaldım anasını satim!

140 tl zarar 1 aya varmadan !
senin gene iyi ben fiyatı en yüksekden almışım çeyrek 180 ken 10 tane aldım şuan zarardayım ama bekliyorum