• 01-01-2011, 13:44:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar bankadan yaklaşık 10-15k Tl para çekmem lazım 18 yaşımı 10 ay sonra fln dolduruyorum muhtemelende üni.de olucam ipoteğe sokabileceğim mülk fln yok.

    18 yaşımı doldurduktan sonra bu krediyi nasıl çekebilirim?
    6 ayda fln ödemeyi düşünüyorum.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 01-01-2011, 13:45:43
    #2
    17 yaş 10-15 lira para ?
  • 01-01-2011, 13:55:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yaş 10-15 lira para ?
    18 yaşımı doldurduktan sonra nasıl çekebilirim diye soruyorum. 10-15 "bin".
  • 01-01-2011, 13:58:14
    #4
    İstersen 30 yaşında ol. Niye parayı istediğini, gelir belgeni ve teminat göstereceğin bir şeyi olmazsa da kefil olacak birini sorarlar adama.
  • 01-01-2011, 13:58:14
    #5
    sana vericeklerini sanmıyorum. sabit bir maaş istiyorlar (kredi tutarına oranlıyarak) tabi bunuda belgelemen gerekiyor.
  • 01-01-2011, 14:01:28
    #6
    Aylık ödeyeceğin tutarın en az 2 katını gelir olarak göstermen gerekiyor
  • 01-01-2011, 14:02:34
    #7
    Vermezler.
  • 01-01-2011, 14:05:09
    #8
    Bazi zamanlar isadamlari, esnaf bile alamiyor o krediyi, 18 yasindasin, isin yok, uzerine kayitli hic bir sey yok (dedigine gore), hangi banka muduru bu krediyi riske eder? veya sen banka kredi sorumlusu olsan oyle bir krediyi sana veririmisin?
  • 01-01-2011, 14:11:14
    #9
    vermezler... maaş bordurosu istiyolar.. ben yüksek yapacam dedim 7 bin verin. hatta üni ile bankanın özel anlaşması vardır. genede nuh dedi peygamber demedi.