• 01-01-2011, 14:37:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bi işte çalışıyor olarak gözüksem olmaz mı
  • 01-01-2011, 15:25:56
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi işte çalışıyor olarak gözüksem olmaz mı
    Bazen sadece çalışmış olman yetmiyor.Çalışanlarda ne kadardır aynı yerde çalıştığı ve sigortalı olmasına bakıyorlar.

    Yani şöyle düşün ki benim bir firmam var ve ben senin için bankaya yazı yazabilirim.Benim yanımda şu kadar maaşa çalışıyor diye.Bu resmi bir gelir belgesi olarak kabul edilir ancak bu yeterli olmaz.Sigorta girişine ve düzenli yatıp yatmadığına bakarlar.
  • 01-01-2011, 16:19:32
    #12
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kefil olmadan olmaz
  • 01-01-2011, 16:24:30
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense gelirini göster eğer bankana yatıyorsa sürekli o paralar.. bunu dikkate almasalar işbankası benim öğrenci kredi kartımın limitini 300 den zamanla 1900 e kadar çıkarmazdı...
    Kabul edilmez, en azından 2 yıl önce kabul edilmiyordu. xxxx geliyordu her ay, bütün personeller biliyordu şubeye gidip hesaba geçmesini istediğim için (hemen onaylamıyor bekletiyorlardı 2010 öncesi) bize de öğret falan diyorlardı, sordum bir gün; Benim gelirim olduğunu biliyorsunuz fakat belgeleyemem, kredi alabilir miyim? Malesef dediler. Babama çektirdim 10k, 18 ay olarak ödedim bitirdim ama bu şekilde tavsiye etmem kimseye.
    Kefil olayı bankadan bankaya değişiklik gösteriyor. 2 kefil istiyorlar, yazmıyorum, kabul ediliyor. Bankadan maaş alıyor olmak, kredi kartı sahibi olmak önemli kredi konusunda.
  • 01-01-2011, 16:53:16
    #14
    gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense gelirini göster eğer bankana yatıyorsa sürekli o paralar.. bunu dikkate almasalar işbankası benim öğrenci kredi kartımın limitini 300 den zamanla 1900 e kadar çıkarmazdı...
    Benimde 2,5 senedir 300 tl'de duruyo kredi kartı nedesen hiç tenezzül edip arttırmadılar. Her ayda en azından xxxxtl yattığını görüyolar, sanırım pek sallamıyolar.
  • 02-01-2011, 00:17:39
    #15
    Sonuç olarak EFT geçiyor ve düzenli olacağı garantisi yok, ve gelen para tekrarlı değil sürekli 500-500 veya 1000-1000 yatsa neyse.
    Eğer EFT ile olsaydı ne güzel alırdık eşten dostan borç yapardık 5000 eft her ay 1-2 hafta sonra çekerdik
  • 02-01-2011, 00:20:22
    #16
    uzun süredir devam eden bir işin+sigortan yok
    yeni başlasan bile bunu dikkate almazlar, devlet memuru kefil bulman gerek.
  • 02-01-2011, 00:59:50
    #17
    bir işyerinde çalışıyor olsanız bile en az 6 aydır sigortalı olmanız isteniyor.
  • 02-01-2011, 01:35:13
    #18
    hergünüm bankada geçen biri olarak hiç uğraşma alamazsın demek zorundayım malesef. bırak kredi almayı hayal bile etme. müdürü tanıyorsan o ayrı