• 25-11-2010, 20:45:30
    #19
    rctr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olayın para kısmında değilim. Sadece yönetim benim canımı sıkıyor. Çok hızlı bir yönetim ve idare gerekiyor. Üstesinden gelebilir miyim diye düşünüyorum ve diğer aylık kazanç ve giderler konusu.
    Bunun için iş bilen birisine gidip görüşün derim. Kurumsal destek veren firmalar ya da şahıslar vardır.
  • 25-11-2010, 20:45:48
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    açacaksan kokoreççi aç en iyisi kaliteli ve lezzetli olursa önünde caddeyi kapatıcak kuyruklar olur.
  • 25-11-2010, 20:51:50
    #21
    Üyeliği durduruldu
    pist10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açacaksan kokoreççi aç en iyisi kaliteli ve lezzetli olursa önünde caddeyi kapatıcak kuyruklar olur.
    iyi fikir, birde şöyle bar veya meyhane çevresinde olursa daha da çok kazandırır.
  • 25-11-2010, 20:52:14
    #22
    Üyeliği durduruldu
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için iş bilen birisine gidip görüşün derim. Kurumsal destek veren firmalar ya da şahıslar vardır.
    Bir firma ile mailleşiyorum şuan ama bununda maliyetleri az değil. İşi bilen 1-2 müdürü işe almakla aynı şey gibi. 1 yıllık plan yapılıyormuş. Aylık 10bin lira üstü rakamlar yazmışlar. Ben ne kazanıcamda ne yatırıcam bu işe bunu anlamaya çalışıyorum.
  • 25-11-2010, 20:52:46
    #23
    Şu A101 marketler de iyi işliyor.
  • 25-11-2010, 21:02:59
    #24
    Üyeliği durduruldu
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu A101 marketler de iyi işliyor.
    Kar marjı daha yüksek Burger King'in.
  • 25-11-2010, 21:07:48
    #25
    yeni birşey açmak yerine açılmışta çalışmayı deneseniz?
  • 25-11-2010, 21:10:08
    #26
    Tab gidada çalışıyorum bilgi işlemiyim aklınızdakı sorulara bildiğim kadarıyla yanıt verebilirim
  • 25-11-2010, 21:23:29
    #27
    Buriksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tab gidada çalışıyorum bilgi işlemiyim aklınızdakı sorulara bildiğim kadarıyla yanıt verebilirim
    bu etler islami usüllere göre kesilmiyor değilmi hocam? haram yani ve sizde haram eti 2-3 kuruş kazanim diye Müslüman bir halka bile bile yediriyorsunuz.
    Bravo