• 08-10-2010, 14:31:14
    #10
    SGB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    USA merkez bankasi Dolar da devaluasyona gidecegini acikladi, dusmesi devam edecektir kisa vadeli yatirim icin riskli olur.Altin fiyatlarinda USA dolari endexli dusme soz konusu.Australia dolari 1983 yilindan bu yana en yuksek 99.18 US e ulasti.Piyasalarda buyuk manipulasyonlar yapiliyor cok dikkatli takip etmek gerekir.
    en iyisi beklemek o zaman bilgisizce bu işe girersek elimizdekilerdende olacağız gibi..
  • 08-10-2010, 14:39:36
    #11
    geçen hafta 1.45 e bozarkan bu hafta 1.33 e bozdum paypaldan
    almanı tavsiye etmem
  • 08-10-2010, 14:45:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    elindeki parayla dolardan kazanacağın parayı 1 gün yada 1 haftada mantıklı bir yatırımla kazanabilirsin. Hisse senedi alarak.
  • 08-10-2010, 14:47:12
    #13
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    bence şu an en mantıklısı dolar almak.
  • 08-10-2010, 15:06:16
    #14
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elindeki parayla dolardan kazanacağın parayı 1 gün yada 1 haftada mantıklı bir yatırımla kazanabilirsin. Hisse senedi alarak.
    borsa konusunda bilgim yok ve bilgim olmayan bir şeye girmek istemem açıkcası

    Doviz konusunda da, normalde hiç yatırım aracı olarak kullanmadım ama bu kadar düşmesi cezbediyor
  • 08-10-2010, 15:20:36
    #15
    Evet, USD orta vadede iyi getiri sağlayabilir. Teknik analiz şu an için alımı gösteriyor.
  • 08-10-2010, 18:15:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    mesela borsaya girmiş olsaydın benim vereceğim kağıttan 2 saat içinde 10.000 liran 11.250 TL olacaktı
  • 08-10-2010, 18:20:01
    #17
    1.40'ın altını göreceğini ummuyorum. Bu seviyeye kadar inebilir. Sonra 1.45 seviyelerine tekrar çıkar, orda sabit kalır. Geçen hafta 1.44'ten aldım, şimdi pişmanım
  • 08-10-2010, 19:30:00
    #18
    Dolar 1.30'ları görebilir büyük bir ihtimal.. 1,20'ler benim için hiçte şaşırtıcı olmaz. Bunun asıl nedeni de 2011 yılında Türkiye'de bir genel seçim olmasıdır. Her ne kadar şu anda Türkiye ekonomisinin bütün temel ekonomik göstergeleri (cari açık dışında) iyi durumda olsa da bir genel seçim yaşanacak olması TL'nin bu kadar değerlenmesini önler.. Elinde doları olanlar elinden çıkarsa iyi olur. Alacaklar ise beklesinler..