SGB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dolar alınır mı?
40
●4.726
- 08-10-2010, 14:39:36geçen hafta 1.45 e bozarkan bu hafta 1.33 e bozdum paypaldan
almanı tavsiye etmem - 08-10-2010, 15:06:16borsa konusunda bilgim yok ve bilgim olmayan bir şeye girmek istemem açıkcasıArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doviz konusunda da, normalde hiç yatırım aracı olarak kullanmadım ama bu kadar düşmesi cezbediyor - 08-10-2010, 19:30:00Dolar 1.30'ları görebilir büyük bir ihtimal.. 1,20'ler benim için hiçte şaşırtıcı olmaz. Bunun asıl nedeni de 2011 yılında Türkiye'de bir genel seçim olmasıdır. Her ne kadar şu anda Türkiye ekonomisinin bütün temel ekonomik göstergeleri (cari açık dışında) iyi durumda olsa da bir genel seçim yaşanacak olması TL'nin bu kadar değerlenmesini önler.. Elinde doları olanlar elinden çıkarsa iyi olur. Alacaklar ise beklesinler..