Dolar 1.30'ları görebilir büyük bir ihtimal.. 1,20'ler benim için hiçte şaşırtıcı olmaz. Bunun asıl nedeni de 2011 yılında Türkiye'de bir genel seçim olmasıdır. Her ne kadar şu anda Türkiye ekonomisinin bütün temel ekonomik göstergeleri (cari açık dışında) iyi durumda olsa da bir genel seçim yaşanacak olması TL'nin bu kadar değerlenmesini önler.. Elinde doları olanlar elinden çıkarsa iyi olur. Alacaklar ise beklesinler..