6000 TL ile
10
●2.839
- 02-01-2010, 17:49:09Üyeliği durdurulduMerhabalar,
IMKB'ye girecekseniz,bilgi sahibi olmalısınız.Portföyünüzün değeri belirli bir seviyeye gelmesini istiyorsanız bence ilk yapacağınız işlerden biri bilgi sahibi olmak ve düzenli takip..Altın şu sıralar düşüşe geçti,2010 yılı bana göre dolar yılıdır.özellikle mayıs ayından sonra..Belirttiğim gibi takip ve bilgi önemli unsurlardır.
Saygılar - 02-01-2010, 19:09:03en iyi yatırım borsa,belkide ilgi alanıma girdiği için öyle yazıyorum
yalnız borsaya yatırım yaparken bilgin yoksa bir aracı kurumdan teknik destek almanı öneririm,ayrıca size önerilen hisse senedinin F/K sına bakmanı öneririm,sakın pirimli kağıda yatırım yapma,uçacak kaçacak denilen spek kağıtlarından uzak dur yoksa uçan kuşu havada vururlar
Dilerim herşey gönlünce olur. - 02-01-2010, 21:36:22Üyeliği durdurulduDoogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forexe sakın bulaşma. - 03-01-2010, 11:45:49Üyeliği durdurulduforexi bilmeyen biri tanıdıklardan örnek vermem gererkirse ; 3 trilyona yakın kayba uğradıDoogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilmeyenler sakın ama sakın bulaşmasın
- 22-01-2010, 00:23:18Aylık 2 Bin TL gelirim var,6 Bin tL'de hazır paran var,bence Bir kredi cek,20-30 Lira,Arsa falan al,en azından bir yatırım yapmiş olursun,borclanmadan birşey sahibi olunmaz.
bilmeyenler sakın ama sakın bulaşmasın