• 07-06-2010, 00:34:30
    #10
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FOREX sistemide iyi kazandırıyor diyorlar fakat ne kadar dogru bilmiyorum.
    Forex ten para kazanmak, sayısaldan veya iddaa dan kazanmaktan 10 kat daha zor.
  • 10-09-2010, 20:07:01
    #11
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 2 Bin TL gelirim var,6 Bin tL'de hazır paran var,bence Bir kredi cek,20-30 Lira,Arsa falan al,en azından bir yatırım yapmiş olursun,borclanmadan birşey sahibi olunmaz.
    Direk katılıyorum hocami...