Yurtdışından ürün getirteceğim elektronik.Yanlız sadece getirip satacağım.Yani herhangi garanti vermeyeceğim.(GG üzerinden satış gibi)
Bu mümkün mü?
Yoksa illa garantili mi vermek zorundayım?
Yani mesela 1000 adet mp3 player getirteceğim.Gümrük vergisini ödeyip alacağım.Sonra kafama göre satacağım.
Yurtdışı İthalat
14
●1.985
- 04-11-2009, 00:15:35Parça parça 100 100 mesela.Gümrük vergisini ödeyeceğim zaten.mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2009, 00:17:10Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 tane bile getirseniz eğer gümrük vergisini ödeyerek, dediklerim geçerli servis ağı oluşturmalısınız. - 04-11-2009, 00:20:31aldığınız malların faturası varmı
1000 adet gibi miktar hediye olarak geçemeyeceği için. geldiği yerden fatura lazım.
ve aldığınız malların üzerinde CE damgası yok ise gümrükden geçiremezsiniz.
eğer bunları halledebiliyorsanız garantili vermek zorunda değilsiniz.
faturasız verilen ürünün garantisi olmaz.
gg den sattığınız mala fatura kesmezseniz kullanıcı garanti talebinde bulunamaz.
1 ürün için ve belli mali değerler ve boyutların altındaki hediye kutusu yapılarak gelen mallar için gümrük vergisi ödemezsiniz.mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belli mali değerdeki diyiyorum çünkü o değerler çok değişken. - 04-11-2009, 00:21:04En iyisi ithalat şirketi ile anlaşmak o zaman.mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk başta belirttim zaten gümrük vergisini de ödeyeceğim.trgino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura ve CE damgaları olacak. - 04-11-2009, 00:23:21sizin sıkıntı yaşadığınız yer garanti konusu iseLens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malı satarken fatura kesmediğiniz sürece garanti vermek zorunda kalmazsınız. - 04-11-2009, 00:24:21Arkadaş 100 tane için ödermiyim dediği için ben öyle dedim. 1 taneyi şirket adına ve faturalı alıyorsa gümrük öder dedim. Uzun süre bende gift olarak getirdim.trgino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle