• 03-11-2009, 22:40:55
    #1
    Yurtdışından ürün getirteceğim elektronik.Yanlız sadece getirip satacağım.Yani herhangi garanti vermeyeceğim.(GG üzerinden satış gibi)
    Bu mümkün mü?
    Yoksa illa garantili mi vermek zorundayım?

    Yani mesela 1000 adet mp3 player getirteceğim.Gümrük vergisini ödeyip alacağım.Sonra kafama göre satacağım.
  • 04-11-2009, 00:08:28
    #2
    Bu sanıyorumki alacak olanlar ile sizin aranızda olan anlaşmadır.
  • 04-11-2009, 00:14:41
    #3
    1000 tane ürünü gümrükten geçiremezseniz. Şirket olmalısınız diyelimki şirketsiniz ozaman gümrük vergisini ödemek zorundasınız ve 7 tane şehirde servis anlaşması imzalamalısınız.
  • 04-11-2009, 00:15:35
    #4
    mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 tane ürünü gümrükten geçiremezseniz. Şirket olmalısınız diyelimki şirketsiniz ozaman gümrük vergisini ödemek zorundasınız ve 7 tane şehirde servis anlaşması imzalamalısınız.
    Parça parça 100 100 mesela.Gümrük vergisini ödeyeceğim zaten.
  • 04-11-2009, 00:17:10
    #5
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parça parça 100 100 mesela.Gümrük vergisini ödeyeceğim zaten.

    1 tane bile getirseniz eğer gümrük vergisini ödeyerek, dediklerim geçerli servis ağı oluşturmalısınız.
  • 04-11-2009, 00:20:31
    #6
    aldığınız malların faturası varmı
    1000 adet gibi miktar hediye olarak geçemeyeceği için. geldiği yerden fatura lazım.
    ve aldığınız malların üzerinde CE damgası yok ise gümrükden geçiremezsiniz.
    eğer bunları halledebiliyorsanız garantili vermek zorunda değilsiniz.
    faturasız verilen ürünün garantisi olmaz.
    gg den sattığınız mala fatura kesmezseniz kullanıcı garanti talebinde bulunamaz.



    mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tane bile getirseniz eğer gümrük vergisini ödeyerek, dediklerim geçerli servis ağı oluşturmalısınız.
    1 ürün için ve belli mali değerler ve boyutların altındaki hediye kutusu yapılarak gelen mallar için gümrük vergisi ödemezsiniz.
    belli mali değerdeki diyiyorum çünkü o değerler çok değişken.
  • 04-11-2009, 00:21:04
    #7
    mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tane bile getirseniz eğer gümrük vergisini ödeyerek, dediklerim geçerli servis ağı oluşturmalısınız.
    En iyisi ithalat şirketi ile anlaşmak o zaman.

    trgino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldığınız malların faturası varmı
    1000 adet gibi miktar hediye olarak geçemeyeceği için. geldiği yerden fatura lazım.
    ve aldığınız malların üzerinde CE damgası yok ise gümrükden geçiremezsiniz.
    eğer bunları halledebiliyorsanız garantili vermek zorunda değilsiniz.
    faturasız verilen ürünün garantisi olmaz.
    gg den sattığınız mala fatura kesmezseniz kullanıcı garanti talebinde bulunamaz.
    İlk başta belirttim zaten gümrük vergisini de ödeyeceğim.
    Fatura ve CE damgaları olacak.
  • 04-11-2009, 00:23:21
    #8
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi ithalat şirketi ile anlaşmak o zaman.

    İlk başta belirttim zaten gümrük vergisini de ödeyeceğim.
    Fatura ve CE damgaları olacak.
    sizin sıkıntı yaşadığınız yer garanti konusu ise
    malı satarken fatura kesmediğiniz sürece garanti vermek zorunda kalmazsınız.
  • 04-11-2009, 00:24:21
    #9
    trgino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ürün için ve belli mali değerler ve boyutların altındaki hediye kutusu yapılarak gelen mallar için gümrük vergisi ödemezsiniz.
    belli mali değerdeki diyiyorum çünkü o değerler çok değişken.
    Arkadaş 100 tane için ödermiyim dediği için ben öyle dedim. 1 taneyi şirket adına ve faturalı alıyorsa gümrük öder dedim. Uzun süre bende gift olarak getirdim.