1 ürün için ve belli mali değerler ve boyutların altındaki hediye kutusu yapılarak gelen mallar için gümrük vergisi ödemezsiniz.
belli mali değerdeki diyiyorum çünkü o değerler çok değişken.
Arkadaş 100 tane için ödermiyim dediği için ben öyle dedim. 1 taneyi şirket adına ve faturalı alıyorsa gümrük öder dedim. Uzun süre bende gift olarak getirdim.