• 23-03-2026, 08:47:37
    #1
    Sanırım yine 5400'den birilerine çaktılar malları,
    zengin yine zengin oldu, fakir de 10 sene bekler çıksın diye.

  • 23-03-2026, 08:48:34
    #2
    Abuu pis düşmüş
  • 23-03-2026, 08:50:34
    #3
    altın çıktığı yeri unutmaz demeye gelirler birazdan birileri.
  • 23-03-2026, 08:50:58
    #4
    Aslında tam alım fırsatı zamanları denebilir, bu kadar düşüren ne acaba bunu bu dönemde
  • 23-03-2026, 08:51:42
    #5
    Platin üye
    6000 tl lerden kredi cekip alacagım
  • 23-03-2026, 08:52:03
    #6
    DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında tam alım fırsatı zamanları denebilir, bu kadar düşüren ne acaba bunu bu dönemde
    Geçen cuma da alım fırsatı diyorlardı birkaç günde %5 daha düştü. Şuan alırsınız 1 haftaya %10 daha düşer dibin dibi yoktur
  • 23-03-2026, 08:52:21
    #7
    5500 lere gelir gram fiyatı ytd
  • 23-03-2026, 08:52:43
    #8
    Acaba daha düşer mi. Almak için biraz daha beklesek mi.
  • 23-03-2026, 08:53:45
    #9
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba daha düşer mi. Almak için biraz daha beklesek mi.
    Geçen cuma millete kitlediler yine ucuz diye birkaç günde %5 daha düştü İstersen al ama haftaya %10 da inmiş olabilir.