ALTIN Bayıldı !! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ALTIN Bayıldı !!
26
●
2.368
R10.net
Para Kazanma - İş Fikirleri & Girişimcilik
Yatırım Araçları
ALTIN Bayıldı !!
1
2
3
23-03-2026, 08:54:32
#10
garip_dj
Altın alanlarda bayılmış olabilir.
23-03-2026, 08:56:23
#11
Wixir
We ❤️ Youtube
4100'ün altına düşeceğini sanmıyorum
23-03-2026, 08:59:01
#12
goktugpek
Üyeliği durduruldu
Millete kitlediler diyenleri anlamıyorum her düşme yeni bir fırsat demektir arkadaşlar altın uzun vadeli yatırım aracıdır ben maaşı bekliyorum almak için bakalım o günr kim öle kim kala
23-03-2026, 09:05:40
#13
mango840
gördüğü yeri unutur mu unutmaz mı bilemem ama alt coin muamelesi görmesi çok saçma
23-03-2026, 09:05:44
#14
Destur35
Düşsün düşsün, 28000den ata altın borçlanıp satmıştım. Ev parasına araba almış oldum şimdi biraz çekilsin de nefes alalım borç ödüyoruz.
23-03-2026, 09:25:12
#15
OznKya
Bakalım piyasa satışmı olacak , bozmamı.
Gardımızı aldık bekliyoruz
23-03-2026, 09:29:51
#16
Gokenim
Düşsün düşsün süper. Altın borcu olanlar için fırsat bence buralar. YTD
23-03-2026, 09:38:18
#17
Btc_Daddy
23-03-2026, 09:41:23
#18
eycreative
UzmanTarih adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçen cuma millete kitlediler yine ucuz diye birkaç günde %5 daha düştü
İstersen al ama haftaya %10 da inmiş olabilir.
😂 evet hocam her açtığımda 200TL düşüyor.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler