Altın yatırım hk.
28
●1.664
- 08-10-2025, 00:24:49cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 1 yıllık kiraladım iş bankasından, depozito dışında yıllık 9k
Bu arada fikirler için teşekkürler dostlar - 08-10-2025, 00:31:15eskiden kuyumcularda makas çok fazla değildi.şimdi bankalar ile yarışıyorlar. kasa kiralamak ucuz değil+külçe altın bile alsan alım satım farkı olacak+külçe altında kalıp basma parası diye birşeyde alıyor. o yüzden alım satım farklı en düşük olan sertifikalı altın hissesi almak ALTINS1 diyorlar ama bende bu yoldan alışmadığım ve bilgim olmadığı için. en uygunu bankaya gra altın hesabı açtırmak. bankadan altın hesabınızdaki altını tl olarak bozdurduğunuzda kalıp basım parası ödemessiniz. kuyumcu ile banka alım satım farkı böyle olunca kafa kafaya geliyor neredeyse. çalınma riski,evde yer kaplama olayı olmadığı için ve kolay alıp satım yapabilme olanağından dolayı bankayı tercih ettim.Liaison adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2025, 00:33:21Bankadan kasa kiralama olayı bana hep riski geliyor nedense. Mesel olası bir depremde bina yıkılsa para veya menkul kaybolsa bunun ne kadar banka tarafından sigortalı acaba.
Fiziki altın yatırımında o sarılar yastığın altında olmadan insan rahat edemez. - 08-10-2025, 00:35:16Hocam en ufak bir afette zaten tüm sistemlerimiz çöküyor. Allah korusun iş oraya gelirse banka hesaplarımızdan da çok hayır geleceğini sanmıyorum. Bi denemek istedim nasipTequila1900 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2025, 00:38:33Perşembe günü altın bozup dolar borcu ödeyeceğim. Altın pik yapıp, dolar dibi görebilir. Ne zaman bir şey bozsam uçuyor, ne zaman bir şey alsam düşüyor. 20 Ağustosta 500gr bozdum 4350₺den şuan 500K zarar.
gram her zaman iyidir. Kapalı çarşıda alım ve bozum yapıyorum.
- 08-10-2025, 00:45:38Bankacı bir arkadaşa sohbet esnasında sormuştum, o esnada banka şubesi hasar aldı ise kasayı başka bir yere taşıyorlarmış taşınan yerde iadesi yapılıyormuş. Böyle demişti ne kadar doğru bilmiyorum.Tequila1900 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle