Perşembe günü altın bozup dolar borcu ödeyeceğim. Altın pik yapıp, dolar dibi görebilir. Ne zaman bir şey bozsam uçuyor, ne zaman bir şey alsam düşüyor. 20 Ağustosta 500gr bozdum 4350₺den şuan 500K zarar. gram her zaman iyidir. Kapalı çarşıda alım ve bozum yapıyorum.