Merhaba, altındaki son artıştan sonra altın almaya devam ediyor musunuz biraz beklemeli mi?
Sizce altına yatırım yapmak mantıklı mı altın arttıkça enflasyon devam ediyor her şeyin fiyatı artıyor aslında paramız değerlenmiyor alacağımız şeyde yine pahalılaşıyor.
Açıkcası hissedir kriptodur vs anlamadığım için paramın değerini koruması için altına devam ediyorum. Sizce nasıl bir yol izlenmeli?
Altın Almaya Devam mı?
11
●750
- 20-03-2025, 18:28:05
- 20-03-2025, 18:36:09Altın uzun vadede her zaman kazandırır. Yüksek kur politikası izlendiği için dolar her halükarda yükselecek. Ons desteği ile de altın uzun vadede kaybettirmiyor.
Altının gramı ons ve dolara endekslidir. Hesabı şu yolla yapabilirsiniz :
Ons : 3038 usd
Dolar : 38 tl
( 3000*38 ) : 31.1035 : 3711
Bunu net değerlerle hesaplamadım. - 20-03-2025, 18:40:05Ben al-sat yapmadigim, uzun donemli yatirim olarak dusundugum icin inip cikmasina bakmadan duzenli aliyorum.digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2025, 18:42:00Altının uzun vadede her zaman kazandıracağını düşünüyorum. Kısa dönemlerde al sat yaparak kazanmak istiyorsanız ne olur bilememde şimdiden alayım 5-10 yıl sonra bozdururum derseniz kâr edersiniz çok büyük ihtimalle.