Merhaba, altındaki son artıştan sonra altın almaya devam ediyor musunuz biraz beklemeli mi?
Sizce altına yatırım yapmak mantıklı mı altın arttıkça enflasyon devam ediyor her şeyin fiyatı artıyor aslında paramız değerlenmiyor alacağımız şeyde yine pahalılaşıyor.
Açıkcası hissedir kriptodur vs anlamadığım için paramın değerini koruması için altına devam ediyorum. Sizce nasıl bir yol izlenmeli?