ozerx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
600.000 bin tl faize basılır mı?
44
●4.510
- 01-08-2024, 00:14:50Stopaj değişken fonlarda yüzde 10 şu an, hisse senedi yoğun fonlarda 0, diğer gruplara meraklısı netten bulabilir. Eğer şu an değişken fon alınırsa 10 yıl sonra satılsa dahi yine stopaj %10 ödersiniz. Fonun satın alındığı tarihteki geçerli stopaj ödenir. Sonradan stopaj %50 olursa zaten mantıklı olmaz.ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2024, 09:34:24Millet borsa demiş ama önermiyorum. Uganda kabilesi kavga etse bizim borsa düşüyor. Aylarca bekleyip al sat yaptığın kârın birkaç günde eriyebiliyor. Tamda bu duruma düştüm zararına sattım. Devlet faizleri de yükselttiği için çoğu yatırımcı borsadan çıkıp parasını faize koydu. Türkiye'de borsaya yatırım yapmak paranı çöpe atmakla aynı. Ne zaman ne olacağı belli olmuyor. Hiç stabil gitmiyor
- 01-08-2024, 17:34:08Her ay farklı bankaya atıp yüzde 50'den faize atmak en mantıklısı bence. Aldığınız faizi de o 600 bine ekleyerek tabi. Altın - dolar 4-5 aydır sabit çok fazla oynamıyor. Seçimden önce herkes altın dolar uçacak diyorlardı çok oynamadı. Faiz düşmeye başladığında ise araba, arsa düşünebilirsiniz. Zaten faiz yüksek iken altın dolar çok oynamıyor absürt bir durum olmadığı takdirde. (YTD)
- 01-08-2024, 21:59:51borsa da bu ara soygun var aman diyim. sadece balinaların hisseleri çıkıyor gibi gösteriyorlarbaalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2024, 12:10:43Faize yatır geç gelen parayada fon ve altın al. Hisse senedi, kripto sakın girme. Tavsiye edenler ne kazanmışlar bi atsınlar bakalım buraya görelim. En az 5,6 ay böyle devam etse. Arkadaşların dediği gibi borsa coşarsa fonda coşar. 1 seneye elinde yatırdığın kadar para olur.