Millet borsa demiş ama önermiyorum. Uganda kabilesi kavga etse bizim borsa düşüyor. Aylarca bekleyip al sat yaptığın kârın birkaç günde eriyebiliyor. Tamda bu duruma düştüm zararına sattım. Devlet faizleri de yükselttiği için çoğu yatırımcı borsadan çıkıp parasını faize koydu. Türkiye'de borsaya yatırım yapmak paranı çöpe atmakla aynı. Ne zaman ne olacağı belli olmuyor. Hiç stabil gitmiyor