• 07-12-2023, 10:28:34
    #1
    Merhabalar, Palantir (PLTR) hissesini alan var mı? 17.13 lerde şuan. Bu hisse hakkındaki düşünceleriniz neler?
  • 07-12-2023, 10:50:48
    #2
    gören taşlar hakkında hiçbir malumatımız yok hocam
  • 07-12-2023, 10:56:11
    #3
    Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gören taşlar hakkında hiçbir malumatımız yok hocam
    Anlamadım. Hisse arıyorum herkes bunu önermiş